Dla kogoś, kto interesuje się trochę polityką, dyplomacją czy też komunikacją, ta książka może być nawet elektryzująca. Dostarcza bowiem unikatowej wiedzy o zakulisowych „rozgrywkach”, co by tu nie mówić wielkiej dyplomacji w polskim wydaniu. Radosław Sikorski wielokrotnie zwraca przy tym uwagę na celowość podejmowanych działań i strategiczne myślenie w osiąganiu celów. Dyplomacja oparta jest tak naprawdę na komunikacji i budowaniu relacji, które mają czynić ją przede wszystkim skuteczną. Efektowność, może, ale nie musi iść z nią w parze o czym często ludzie zapominają, także zajmujący się zagadnieniami komunikacji w biznesie. Myślę, że mało jest też na polskim rynku książek tak merytorycznie odnoszących się do ważnego zagadnienia polityki, jakim są sprawy międzynarodowe.
Potrzebujesz wsparcia w obszarze PR-u lub marketingu?
Skontaktuj się z nami i wykorzystaj efektywną komunikację do rozwoju biznesu!